今日...終於打左廣大啦!!!好開心!!!因為贏左''今日姚星d 3分都幾準!!
子軒同花生都好勁好屈機!!我自己就都可以ge...同上一場一樣都係
入左6分-3-''冇進步到.....不過都算啦...貓王都可以ge!!但係有d地方
要改善下!!今次係我第2次打學界...上1年冇份打...唔知點解....最重要
係入到8強!!我地都未試過!!所以我會好好咁把握呢次機會...打入埋4強!
所以呢!!!!姚星,子軒,花生,貓王,重有其他隊友...我地一齊加油啦!!!!