*,..."]]×..! JoEy BaBy__ ❤﹡.....
姐系咁*_______ [朋友-朋友]-我愛你們1生1世███\/*
C. V6 q! O8 s) N
                                        Lcy   Y0u  
 2009 年 11 月 24 日  星期二   晴天   


   WhAt ArE yOu ThInKiNg AbOuT ?? 分類: 未分類

唔想比你地誤會呀

BAFS 堂,唔知點解我會火

BAFS 堂,我正係講左句

你打得唔好姐

唔知點解你地會聽到我講你教得唔好囉

落堂仲要比人話

果總Feeling 一D 都唔好受嫁


21/11 同左你地去元朗玩

食韓燒...D 食物還不錯吧

跟住我地呢班衰野唔肯番歸

佳因時間還早

跟住係到HeA hEa HeA

HeA 到去左影 貼紙相

車...又話冇MoOd

點之.......算

要話既,要鬧既,要打既都做了xd

WhAt ArE yOu ThInKiNg AbOuT ??

夠竟你係到諗緊乜

夠竟你係到做緊乜

真的很難明白

WhAt ArE yOu ThInKiNg AbOuT ??

同你難相處了

 同你D距離遠了

 點好?!

 你快令我奔潰了

 你的一言一語令我腦袋快要缺氧了

你可以冷靜一點聽我們細訴嗎

不要再衝動了

ReMeMbEr........冷靜點

WhAt ArE Me ThInKiNg AbOuT ??

哈哈,好期待2/12 既BBQ 唷

下個星期就係喇

果日一定比上3年更精彩

跟你們熟落了

玩都玩得開心D  盡興D 

YEAH 期待InG     期待InG
 

發表時間:2009-11-24 09:53 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 JOEY0411 的日誌)


lamLemon 於 2009-12-02 08:40 PM 發表:
果然今年既bbq係比上3年更精彩 .
睇下你地玩得絃開心就知啦=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈...精彩...精彩
想唔精彩都唔得啦...
係咁比人玩Bor...
 Lam ,好耐冇同你傾過計喇
得閒出黎傾下啦~ 
Posted at 2009-12-02 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a1yumei 於 2009-11-25 07:47 PM 發表:
一定要玩得开心XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CAT_922 於 2009-11-24 11:04 PM 發表:
知你地忙啦-,-
邊個誤會你阿?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈''真的很忙呢
好多人呀v_v
我正係知道依家有2個誤會左我
Posted at 2009-11-25 06:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CAT_922 於 2009-11-24 10:02 PM 發表:
你地係學校都搵我傾啦-,-
有心傾都唔係甘啦-,-
人地蝦你地.有邊次唔係我幫你地出氣.\/.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

貓姐   有時間先得嫁
小息...唔得閒
lunch time... 唔得閒
放學...更加唔得閒
知你好喇....多謝先啦
Posted at 2009-11-24 10:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





JOEY0411
暱稱: ♥ JoEy Choko
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
心病還需心藥醫
ChAnGe
2010-04-11
後悔
2010-03-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客