JOJOBEE
暱稱: JOEY
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
改QOOZA
LOVE,,
haha,
2007-09-25
有風球
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 6 月 30 日  星期六   雨天


死La~~ 分類: 未分類

  死La,,死La,,死La,,

琴日 Ar Lam激親Ka 怡ar,,

到依家都仲未好番,,

睇黎ar Lam要送D野比Ka 怡先得,,

如果ar Lam仲唔改佢D衰野,,

都唔知遲D有幾多人會...................

睇黎,佢都要改下啦!!!!!!!!!!

  今日,又落雨,,好睬唔洗番學,,

好討厭番學ar,,唔多想見到佢!!

一放學,,好多自由,,好正ar~~

好想以後都係咁~~但係………

有呢個機會只得番幾日,,

跟住放暑假,,唔多想放暑假ar~~

好想將時間停留係小學,,,,好懷念ar!!!

 

 

 






訪客留言 (返回 JOJOBEE 的日誌)


pinka 於 2007-07-01 07:24 PM 發表:
我依家都唔知點-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

重未知點ar,,
諗下先la 你,,
Posted at 2007-07-01 10:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



soso 於 2007-06-30 04:54 PM 發表:
有幾好呀??
 
成日懷念~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

超超超超超超超超超超超超好ar,,
勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁好ar,,
妻係成日懷念ar~
 
Posted at 2007-07-01 10:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]