| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 12 日 星期日  |
我我我...  |
分類: 未分類 |
今日係曾虹生日......o既後一日 ~ 我地齊齊食壽司 山長水遠 + 千辛萬苦去到深水"涉"到食.... 搭車搭到我暈陀陀 =3= 去到啦~緊係唔執輸 一口氣食左6碟 ( o~我都有d難以相信 @v@ ) 之後...落order 要d 好食d o既壽司... 曾虹...佢佢... 以為人地唔送黎 , 足足叫左3次 結果? 當然黎左 3 碟啦 .\_/......
(閱讀全文)

|
| 發表時間:2008-10-12 05:17 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 10 日 星期五  |
3c班張x怡  |
分類: 未分類 |
今日發生左一件 ... 超無奈o既事... 今日中文堂 , miss 派左d 可以拎番錢o既紙仔 竟然叫左我個名... 咁未出左去lor...點知... 個名"張x怡" 一開始仲以為打錯..點知睇睇下,,,d班我都冇上過 o...先知道...原來係今年3c o既張x怡... 烏龍事件: 1.上面果件 2.有次去拎書 , 果個織員以為我係佢........
(閱讀全文)

|
| 發表時間:2008-10-10 06:04 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 6 日 星期一  |
運動日  |
分類: 未分類 |
今次運動會 , 儉社唔洗收尾啦 ~ 終於反彈左一級T^T 下次努力啦 ! 同胞們 .\_/. 今年D 中一好勁呀 ! 睇到我有o的 O 左 跑得好快 儉社有望啦 ~ --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------......
(閱讀全文) 
|
| 發表時間:2008-10-06 06:34 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 5 日 星期日  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 校園故事 |
|
|
| 發表時間:2008-10-05 05:03 PM |
2008 年 10 月 5 日 星期日  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 校園故事 |
|
|
| 發表時間:2008-10-05 01:31 PM |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|