唉...一千万個无奈啊.....-,-今日學界..都吾知乜事..乜都没带去..要問人借..唉...我都懵..><....100米..唉/.初賽...我吾知點解會WORRY...但...唉...所以跑得慢...可能没瞓..精神吾够...-6入都决..我要博啦..^^..但...我一路放鬆...最後..本来好好地...最好.吾知乜事..自己收步...><唉...白痴的我..被人追晒..拿第幾吾打啦..唉..SAD..希望200米同4X100有可以拿頭3名啦...(所以大家..瞓之前準備好自己可能會失眠) |