JULY1218 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
~鍾....振* Blog...love u
JULY1218
暱稱: 鍾振
性別: 男
國家: 澳門
地區: 其他地區
MORE...  

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

:: 最新日誌 ::
失眠
努力+
improve
10.26
10.6

:: 日誌分類 ::
全部 (53)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
CARX2

:: 日誌統計 ::
文章總數: 53
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 2148

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2007 年 9 月 30 日  星期日   晴天


2007-09-30 分類: 未分類

I have ever wrote the blog since when I last wrote.

becasuse this time is very busy for me.

I will tell you what was happen at this time.

In August﹕I had a job that was help my father.

In this time, I wanted to died.

because this was not a good job.

This job made me couldn't go to shopping with my love,

This job made my love so unhapply.

Although that made me have more money.

but we spent this quickly.

I bought a new mobile phone. this style is w660i.

In september﹕I had a driving couse that exam on 28/9.

so I  should  very hard for the driving course.

In this time, I felt I should need more time.

I played with the sun everyday.

Now, I am a black boy.

on 27/9, I am very afraid, I couldn't slept in that night.

on28/9,   my fds went to supported me.

I was very lucky, I could passed the exam that made me very happy.

After exam, I went to drove with my love.

because I wanted to sent her go to school everyday.

but............................................

 

 




2007 年 7 月 24 日  星期二   晴天


2007-07-24 分類: 未分類

前二日,同左老婆媽咪,老婆.老婆細佬一齊出左大佬食飯。

因為我老豆去左泰國,所以,我可以用部SR楂幾日。

都算好彩啦,平安無事咁番黎..HOHO

今日,老婆補考物理,好彩佢話好易姐........

聽日老婆要考數學呀...呢家仲有2課未溫呀...吾知今晚會溫到幾點呢??

好啦..呢家要幫老婆溫書啦....




2007 年 7 月 19 日  星期四   晴天


番黎LU................. 愉快 分類: 未分類

番黎LU....

差吾多成個月都無打過BLOG啦~~

呢排真係好忙呀...有排講呀^_^

為有講D main point啦#(老婆教ge)

前排買左部wii...都係貪新鮮啦!!

過左無幾耐...我發生左件吾如意ge事...

(吾開心ge野就吾好講啦)

之後,我要考試啦...last一段啦..要發力啦

今日岩岩好考完..終於辛苦完lu~~~

到老婆補考啦!!我要幫下老婆手先得啦..

吾可以成日都坐係度...成個二世祖咁

今個月,係短短3個星期入面,

我對左3部新電腦,3個新mon..都係同一間鋪買...1部二手電腦,

我都係負責砌機。哈哈...今個月d人係米突別有錢ge呢?

琴日,老婆同我講左d吾開心ge野^

吾知係米我ge問題,成日都要老婆擔心。

我係米吾應該再咁任性..要為下老婆林呢??

仲有,最開心ge係,我買左個新mon..19寸呀..

好大..

呵呵..............

 




2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天


2007-07-02 分類: 未分類

距離考車還有88日.

今天,老婆來了我的家整"古古力"

不過吾知點解d"古古力"凝固吾到。

好傷心...........~_~

八點鐘,我同肥湯出左大陸買野,

發生左一d好攪笑ge野呀! 呵呵~~~

10點幾,我就車飛機仔番屋企,

 真係日頭吾好講人,night吾好講鬼。

既然俾我見到"卜落" wo..

嘩.......真係嚇死呀!!!

俗語話﹕上得山多就終遇虎。

唉,睇黎以後night都係吾好楂車啦.

最多都係朝早送老婆番學算啦~~

今次,好采無事za...有事戈時都吾知點算..

 




2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


2007-06-28 分類: 未分類

距離考車的日子還有92日.

今天早上,天還是下著大雨。

但是,沒有辦法。我還是要8點30分起床。

因為我必須要還電單車給師父。

昨天,心情很沉悶。

所以,當我吃過晚飯後,

就駕駛著電單車奔馳。

十點左右,天突然下著大雨。

我迫於無奈地獨企一角。

望一望手錶已經十一點了。

只能夠"毛"著危險回家。

一路上,地面很濕滑。所以,我也很害怕。

幸運地有京無險地回到家了。

我發覺自己已經越來越喜歡駕駛電單車呀!

今天,當我正在過澳門海關時。

不幸地。又被警察截查。

這是我一生人第八次被截查了。

八點半,我和老婆一起去了新馬路逛街。

我們在大三巴吃鍋貼,很浪漫呀!!

今天的日總是不幸運但充實似的...呵呵

忽然間,很掛念我的老婆呀~~