今日我考中作同常識呀.....我琴日都有溫過(我淨係溫CEPA點解 , 就溫咗十幾分鐘LA.....其他都係禁上下
LA.....鞋.....)信心都OK嫁 , 但係........
今次中作呢..都OK嘅 。但係...常識就有幾題唔曉lo(我溫咗果D都唔出 , 出DD , 唔出DD 。 激死我la...! !
!)好在我淨係唔曉幾題咋~~~聽日我考英文同英文默書呀.....英文係我嘅強行.....呵呵呵...哈哈哈..
...! ! !今次連個天都保佑我順順利利 , 度過難關呀.....如果我攞到一百分嘅話(正在發夢) , 我呀媽一定好HAPP
Y啦.....! ! ! |