JYS1980
暱稱: 呀姍""
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
唔好意思~~
唉...我好悶呀∼
Y e a h ∼∼
唉...好慘呀∼∼
今日好鬼攬笑呀∼∼
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 3
今日人氣: 0
累積人氣: 231
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 6 日  星期四   晴天


今日又好鬼死悶呀~~~~ 分類: 未分類
    今日我11:10放咗學之後 ,, 同平時差唔多啦(都係禁悶)。本來我就同我D fd 去我個 fd 屋企 ,, 但係有幾個 fd 唔嚟得喎~~果幾
 
個 fd 係我老友 ,, SO 我唔去囉~~唉.....好鬼死悶呀~~~但係如果我去到我個 fd 屋企 ,, 同佢地都沒野傾 la~! ! !唉...
 
..
2006 年 4 月 5 日  星期三   晴天


好攬嘢~Today~!!! 分類: 未分類

    今日我十一點就起左身啦,媽咪又唔洗返工,敢跟住我地就落左街,食一個早餐又唔係,午餐又唔係的早.午餐,裹面有水餃拉

麪,糖醋黃魚飯,炸春卷,豆漿 , 熱檸茶同埋熱好立克 , 正呀~~! !!今餐食得好鬼死飽飽呀...仲用左阿媽75蚊雞,跟住我地

去左Wellcome(惠康)買飲品同埋零食,阿媽又用左100蚊雞啦。阿媽仲話佢唔見左佢成日嘅人工Tim,早知唔好放假,但係佢

又覺得可以有多D時間幫我溫中文,都係唔返工好D。本來我已經溫完中文gala,後來,我個親戚上咗我屋企囉,我仲要扮野T

im,因為我個親戚想同我落街,但係我唔想落街囉。唉....!!!

2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天


好鬼死悶呀~~ 分類: 未分類

     到咗6:00我出咗廳睇 電視仔, , 我睇完 電視仔 , , 我就想去BO 電話粥 。 跟住我打比我D fd , , 但係沒個聽 電話 , , 有D聽就話唔得閒 。 我真係比佢地 激死我呀啦~~~跟住我咪呆呆地望住個 窗 , , 仲要令住杯 水呀~~! ! !唉.....我果個樣..LOOK LIKE..一個白痴AR.....

沒隱呀∼∼!!! 分類: 未分類

    今日我考我嘅強行呀....我嘅強行就係英文同英文默書啦~~!!!今次份卷都唔係好難,,大部分我都識曬呀..今次多

得上天保佑我順順利利,,度過難關咋....仲有...我今次終於大步纜過∼∼哈哈...哈哈.....考完lu,跟住番

屋企淨係得我,我公人同我細佬.....我細佬淨係顧住打機,,而我公人就響廚房主野食....攬到我鬼死禁悶呀,,最後

我入咗我間房打機囉....鞋.....

 一日就係敢様様過ga la.....真係一D隱都沒呀∼∼!!!...鞋.....

2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天


今日個試有幾題唔曉呀..... 分類: 未分類

  今日我考中作同常識呀.....我琴日都有溫過(我淨係溫CEPA點解 , 就溫咗十幾分鐘LA.....其他都係禁上下

LA.....鞋.....)信心都OK嫁 , 但係........

     今次中作呢..都OK嘅 。但係...常識就有幾題唔曉lo(我溫咗果D都唔出 , 出DD , 唔出DD 。 激死我la...! !

 !)好在我淨係唔曉幾題咋~~~聽日我考英文同英文默書呀.....英文係我嘅強行.....呵呵呵...哈哈哈..

...! ! !今次連個天都保佑我順順利利 , 度過難關呀.....如果我攞到一百分嘅話(正在發夢) , 我呀媽一定好HAPP

Y啦.....! ! !