| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 5 月 11 日 星期一  |
| 1E vs 1B*Netball 0rzz |
分類: *生活中的生活♠ |
1E vs 1B*Netball
結果2:5..
我們輸了````
或許這是經驗吧.
那刻真的想哭了...
忍著!!!
我和d0rd0r為了搶球
只要為了不讓對方再次拿得機會
但兩個就硬撞.鏟在一起.
或許我們那團結的火,最後才洗出來吧..
(;我還認為我們輸得很漂亮*
畢竟這是不錯的回憶吧!!
1E*Netball>WA``我應把那球抓得*更實*更穩固0rz 對不起,,
|
| 發表時間:2009-05-11 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 8 日 星期五  |
| Michael Jackson''<3 |
分類: 未分類 |
Y0Y0;D 近來我打bl0g很密耶~!
Michael Jackson''<3
你們認為這人如何??
嘻*之前我還認為他是個變態神魔(-v-?!)
新聞說他又把孩子拐去......
他整容是事實來的....
但很多明星也有啊!!又如何??
但他很有實力!!!!!!!!!是個很捧的人
有一天我無意的把MJ的歌d0wn了<3
發現有種很神奇的感覺.....
不是所有歌星能做出的感覺;)
Michael Jackson最當紅既時期是80年代
出生於貧窮大家庭.v. 但他獲獎無數.
他每逢開演唱會既期間...
也會利用私人時間到當地醫院探訪患病兒童*0*
MJ*一個超細心既藝人,!_!
他會去玩具反斗城買好多玩具;D
然後自己入電芯.確保玩具能操作
再送給和他上台表演的小朋友.
我知道後.真的很感動tvt````
美國2001年9.11*恐怖襲擊事件,不陌生吧!!
亦是由MJ 發起籌款活動,<3
請多位著名歌手同台表演
並為美國市民賑災!!!!
Michael Jackson不是甚麼變態神魔.
有多少artist能做到??!
從前我戴有色眼鏡看Michael Jackson!!
現在,我也不會了!!!!我欣賞他<3
可還是愛飛輪海xd
大家不訪聽聽他的歌!!!
他的舞姿*無法形容__

反地深吸力45度角傾斜!!!!!
|
| 發表時間:2009-05-08 09:57 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 1 日 星期五  |
| 人生的第一次100問<3 |
分類: *生活中的生活♠ |
@donl--性格
1[=自己0既一種有趣性格=] 蠢-3-
2[=其他人鍾意你咩性格=] 蠢?!低能?!唔知-3-
3[=討厭自己咩性格=] 想哭xd[學習堅強中]
4[=加一個性格俾自己你會加咩=] 思想更加更加簡單*V*
5[=會5會同死黨性格不合反面=] 如果係越黎越多不和.可能會靜靜的離開
6[=你認為最最最討厭0既性格=] 自私.自大.不顧人感受.衝動而不冷靜<[有時我好唔冷靜-3-]
7[=會5會同朋友傾E方面0既問題=] e方面?!邊方面..性格就少d-v-
8[=你認為自己係內向定外向=] 外向?!
9[=有冇做過九型人格0既Test=] 有!!xd
10[=承上-有0既話你係第幾型=] 我記得我係助人型xp[自豪ing]
@donl--行為 <遇到以下情況會有咩反應>
11[=見到蟑螂先生=] 跳起大叫xd[超正常吧<3]或者說:你好!
12[=見到5想見0既人=] um......眼望一望@@
13[=見到有人甩假髮=] 偷笑.通常我偷笑都比人發現?!!!明明就好細聲!!!(睇到呢條我都笑左)
14[=見到一位女士條褲烏糟左=] 係M的話扮睇唔到..其他的都扮睇唔到xp
15[=見到個細路對你舉中指=] 概嘆世界真美妙!!~
16[=見到搭檯個人食樣好嘔心=] 笑笑笑...叫我身邊d人睇~
17[=見到有位令女當街當巷挖金=] 噢~~~OH my Dog!~OMD
18[=考試5合格=] 喊到咩咁/-\
19[=落小巴=] ?!!!!!!!!就是落小巴唷<3
20[=去WC冇廁紙=] UM...............用手XD[[講笑而己]]]
21[=落雨冇帶遮=] 照行<3大雨咪買傘or等停雨
22[=有題數計極都計5到=] 唔計!!!計其他先.v.
23[=全世界0既電腦失蹤晒=] 我自殺!_!
24[=得到一本死亡書記=] 唔敢打開寫人ovo
25[=著睡衣走左出街=] 我諗我發緊夢*V*
26[=屋企停電=] 訓覺?!點蠋蠟?!
27[=有推銷電話打黎=] cut線..好心情的話: 唔洗啦唔該xd
28[=被父母經濟封鎖=] 家中遊行反對\3/'''
28[=情人節有異性當眾向你表白=] OMD~有可能嗎?!除非係汪..........
30[=一隻陌生狗仔跟你返屋企=] 跑快過佢..去到屋企即刻刪門?!
@donl--喜好
31[=中式定西式=] 西式
32[=上網定睇TV=] B0th 0f them
33[=飲水定飲茶=] 飲茶=)
34[=花師奶定哥斯拉=] 哥斯拉*3*
35[=自拍定偷拍=] 偷拍!!!!
36[=Circle K定7仔=] 7仔~!~!
37[=耳筒定喇叭=] 下....耳筒掛掛掛......
38[=蝴蝶定蜜蜂=] 0f c0urse蝴蝶..
39[=豎琴定古箏=] 古箏古箏古箏~~~~!!!!!!!一定係古箏<3學者嘛;p
40[=眼定耳仔=] 眼啊~~!唔該..
@donl--愛
41[=鍾意人洗5洗原因=] 唔洗...鍾意就鍾意嘛.
42[=鍾意過幾多個異性=] 1個?!兩個?!!...汪東城必是!!~
43[=反對同性戀嗎=] 反對~!~~~!
44[=拖過幾多個異性隻手=] 爸爸?!無數次..大東一次都未/-\''
45[=承上-有幾多次係被動=] um......
46[=而加有冇喜歡0既異性=] 絕對有~~!!!飛輪海*大東就是嘛~!!
47[=承上-同佢一齊左未=] 有;p.....無/-\''
48[=俾你許一個關於愛情0既願望=] 希望早日同大東一齊啦;)
49[=你認為被愛定愛人比較幸福=] 被愛吧!!當然~
50[=有幾多人暗戀oR明戀你=] um.........秘密.sh......
@donl--朋友
51[=最靚=] d0rd0r<3
52[=最佩服=] um.....比我叻的朋友們!!?(基本上是全部.)
53[=最鍾意=] 汪東城!!他是我好友嘛!!其實有兩個我好中意的好朋友<3''b0nb0n&Rinrin
54[=最熟=] joyce&wing&詩&嵐&kelvin...是認識得最耐又保持聯絡中的.
55[=最得意=] 家家!!!楊鎧潼!!!kai子盈!!!!~!!!(排名不分先後!)
56[=最有趣=] um....王鈺雯~Anan蜜糖~~小詠~!!!(排名不分先後!)
57[=最傻=] 我?!!賴惡!!
58[=最聰明=] 認為是....?!圓dumdum都算..
59[=最成熟=] 小詠!!~joyce&wing&詩.
60[=最天真=] um.........家家吧~!
@donl--發夢
61[=想入邊間大學=] 劍橋~@v@
62[=想同邊個明星握手=] 還用說~!!大東;p
63[=想成為咩專業人士=] 汪東城的私人助理~!!
64[=想有幾多身家=] 無限吧!!!!!!!!!!!邊用說的~!!
65[=想減肥幾多磅=] n0 need!!`3`''
66[=想增高幾多cm=] 我要去到170!!!!距離有21cm!!!
67[=想似邊個model=] *V*''''''只要是高便行了!~
68[=想要D咩=] 叮噹的百寶袋!~汪東城這個人..我要拎到手!~
69[=想發明咩機器=] 可以日日見到汪東城的機器!!!其實我想有個可以令時間停頓的機器!
70[=想殺邊個=] 自己xp
@donl--占卜
71[=你屬於咩星座=] le0獅子
72[=有冇睇開星座書=] 星座運程就有<3
73[=你同咩星座最夾=] 唔知喎;p獅子座!!!!好多都夾得來<3
74[=會5會跟足星座書講0既野去做=] 一時時吧~!相信自己!!!
75[=你鍾意0既人係咩星座=] 處女!!!!
76[=你屬咩生肖=] 鼠-3-''''
77[=有冇搵過師父睇相=] 我啊媽有幫我@@
78[=有冇宗教信仰=] 基督教<我唯一比較相信!!!
79[=相5相信E個世界有外星人=] 一定有的!!!!也許我媽媽是-3-
80[=承上-如信希5希望同佢地一齊生活=] um........唔想答你-v-
@donl--童年
81[=你男定女=] 細路!!!當然是女
82[=幾歲=] 12碎[青春到不得了!!!]
83[=幾多歲戒奶=] 3碎!!-v-''''算正常的
84[=細個有D咩慘痛經歷=] 有有有~!!!'''野''上官非xd
85[=有冇試過拖錯左陌生人隻手嗌媽咪=] 有-3-''''
86[=記5記得細個5鍾意食D咩=] 蟹柳?!飯!!!!!
87[=最鍾意冒險樂園0既咩遊戲機=] 好多!!~~擲彩虹?!擲波..碌ling!好在行的;p
88[=有冇睇過蠟筆小新=] 有~!!笑到我咩咁-3-
89[=鍾5鍾意塗鴉=] 鍾意!!經常的x) SH!!!
90[=覺5覺自己細個個陣好討厭=] 有時都係-x-
@donl--白癡
91[=有冇試過擘大眼訓覺=] 下?!我不是金魚,好不好!!!!
92[=有冇試過用絲襪笠住個頭=] 褲好似有xd
93[=有冇試過倒轉隻水杯尼斟水=] ....掉轉件衫就經常-3-
94[=有冇試過打開個雪櫃當冷氣=] 有啊有啊!!!超爽!!
95[=有冇試過講\從前有個人叫xx有一日佢死左\=] 有有有!!!!!!絕對有.講完仲要自己勁笑-3-
96[=有冇試過發脾氣鬧你面前E部電腦=] 有啊=3='''''有誰不會?!
97[=有冇試過用一個冇釘0既釘書機話佢壞左=] um.....幸好我還是正常的;D
98[=有冇試過答E D咁白癡0既問題=] 無的-0-
99[=91-98題你有幾多個答案係有=] 4個炸!~~超少!!!
1百[=TaG俾5個白癡=] -3-'''''''''''
答左一個幾鐘-3- |
| 發表時間:2009-05-01 12:13 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-04-27大東多棒*0* |
分類: *生活中的生活♠ |
咦........近排悶到爆囉-3-
勁玩電腦.玩到無m00d''
我完全浪費4日假期....
今日最後一日假期...
想起這幾天來全用來做些無建設性的東西?!
最好的還是在做ppt@中文project
[其實我負責dec it XD]
明天又回到校園*v*
是一塊給予我重大壓力的土地!~
不管怎麼..;;;
幸好*大東媽生了多棒的兒子>
來頂著我整個身軀............
謝謝....
昨天上了大東的BL0G.
看到一小段說話...實是感動.
'''''''''''''我還是會加油 畢竟 演藝生涯 我已經走在這條路上了
又不是家財萬貫 怎麼能兒戲? 大半的青春的都耗在這了
這條路 是我自己選擇的 我就會負起自己的責任,好好地努力繼續走下去∼∼∼
即便遇上風風雨雨 處女座的我 還是會好好的 GO∼∼∼∼
幸虧我夠樂天 那麼多的不實傳言 誰受的了阿!
只能把這些當做訓練 EQ 當做是自我「情緒管理」的練習
做好自己份內的工作 不要再受外界的紛擾傳言所影響 ∼
好好加油 GO∼∼∼∼∼∼''''''''''''''''''''''''
GO∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
GO∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
GO∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
p.s BONBON謝謝你...令我明白我有多愛大東.多愛飛輪海<3

|
| 發表時間:2009-04-27 07:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 8 日 星期三  |
煩*我並不是小小孩!!!  |
分類: 盡掃心聲?! |
咦!!!我恨不得要再重出江湖打bl0g.
很多東西已埋藏在心中很久了=(
︴"×,晚晚痛哭]]]*]忘掉你這{{衰人}}..●×﹎
◆+".”說我不懂||愛]那我臉上的淚痕是為誰流?!}}○o﹏
這幾天來心情很不安
我也不知如何說出口.
每天回到家中,
第一個必是我媽媽開口跟我說話
不!!!!!是開口罵我.
以我性格.不跟她鬥咀才怪
結果遭殃的.還是我-v-
很煩啊.夠了嗎?
沒完沒了的..超煩的
回到家中.很像被人杯葛
所有人一起圍攻
一句你一句我
搶著說的..........
救命啊啊啊啊啊!!!!!!
跟媽媽好了...沒多久又開戰了orz
正因為我和媽媽的性格太相近了
簡直是一樣的.我們自然便會有更多的xx
還有對我愛理不理的態度.
實是不要得!!!!!!!!!!!
為甚麼呢??我做錯了麼?!
另外...很討厭對我忽冷忽熱的人!!!!!!!
不喜歡我便跟我說
很忙也跟我說句吧!!!!
我和你好像很遠tvt
這麼近那麼遠!!!!!!!!!!
還有...可否不要把我看成小孩子
畢竟我已是中學生了.
有甚麼東西也不讓我加入
有煩惱不能.加我進來一起討論呢?!
那會令我感到很另類...
從前我犯過的錯,可否忘掉了?
一次的錯不能看得那麼重吧!!!!
請別把當我看成小孩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(雖然我承應我比同齡的人是比較苯,但....但也不能代表甚麼!!!)
以上的話只是我一直藏在心的,,甚麼大不了*V*

這幅圖很像我的心情
可惜,那唯一的笑容並不是我tvt
|
| 發表時間:2009-04-08 08:06 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|