你以為你係邊個丫,
我同牙熾做得咁辛苦,
汁好晒你地D野,
個Powerpoint先可以咁好,
我地咁夜都幫大家實習牙`
你就竟然話我冇做野...
哈
你話自己做好多,
第一,,一D都吾多,
第二,,D野根本就冇用
D資料全部都係我地其他人幫你補,
仲話自己做得好,
哈,,好好笑囉
#%&*^$+=?">! {我要爆粗}
我冇係組員感想寫你出黎,
算係好好喇....
{發洩完, 我會原諒你, 但係我已經知你係一個咩人}