|
|
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
| 5`19 |
分類: 未分類 |
今日好Happii,
原因??
秘密...呵呵
希望可以進一步喇""]
加油``
History死得好慘,
吾合格嚕,
吾理喇!放棄!
|
|
|
Rosanna 於 2008-05-19 06:24 PM 發表:
嘩哈..!!我又黎喇..!! 唉..me 2~me 2啦..>< 下次黎過!!!
|
網主回覆
多謝你唷__RoRO
成日都黎撐場``
錫晒你哇]] Posted at 2008-05-19 09:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|