|
|
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
| 不知不覺迷上了`` |
分類: 未分類 |
死喇``
我好似...真係...
點算``
N年冇依種感覺]]
而家...
D成績已經一落千仗,
而家仲跌落依個死得好多人嘅陷阱""
會有人救番我出黎嗎?!
+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+
{我個背景音樂係咪好好聽呢?!
Ofcause!! EASON唱噶嘛,,
路一直都在...
依首歌覺對可以振奮人心噶,,
如果要停歌,
去最低喇``
訓喇,,
掰
矛盾的我`
好想表達出黎,,
又吾想俾人知 /._.\
|
|
|
今天是520節,把這個信息傳給10個人你喜歡的人 便會永遠留在你身邊,傳給20個人你喜歡的人便會對你表白, 如果不把這個信息傳給別人, 在您生活裹,便永遠不會再有 "心"在您 中出現
|
|
|
OX123 於 2008-05-20 08:26 PM 發表:
|
|
|
Re`雪 嘻嘻, 多謝你幫我澄清哇 +v+ 其實我都冇咩吾開心` 不過都多謝你唷, 錫晒你地**
|
|
|
呀雪 於 2008-05-20 06:50 PM 發表:
Re rosanna:都唔關軒事.... 支持你呀... 唔好開心啦... ^^
|
|
|
Re`R 我有靜左咩,, 冇冇冇,, 吾好唸咁多]] 吾好講個個人名出黎, 今日已經有三個人咁玩我喇 >3< 你都曳曵牙` 講笑`` Re`6a25 XO,, good咩牙??
|
|