|
|
2008 年 5 月 26 日 星期一  |
| 傻了` |
分類: 未分類 |
吾知點解`
依排吾知點解好似傻左咁...
冇喇喇會傻笑]]
冇喇喇又會好失落]]
我發生左D咩事 ^=^♥
嘻嘻,
我又開始發癲喇..
嗚嗚"]]
|
|
|
牙亭 於 2008-05-28 09:28 AM 發表:
|
網主回覆
牙亭?!
我識你嗎-v-
Posted at 2008-05-28 08:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kilktp 於 2008-05-27 10:06 PM 發表:
|
|
|
Thank Q of YouR CMs`` 謝你地囉]]
|
|
|
ivy227 於 2008-05-27 12:53 PM 發表:
cmcm=] have time go to my blog~ upup人氣哇''
|
|