|
|
2008 年 5 月 29 日 星期四  |
| 2008-05-29 |
分類: 未分類 |
下雨天
濕濕的
病了
頭好重
突然好掛住你
|
|
|
kilktp 於 2008-05-29 11:21 PM 發表:
|
|
|
Thanks CMs`` LoVe aLL oF U
|
|
|
❤` 路過< 3` `*c0mmENt(;給您!! 請回我1個吧`
|
|
|
Rosanna 於 2008-05-29 07:42 PM 發表:
快d好番!!. 佢都好掛住你喔.. 所以快d番黎喇..
|
網主回覆
55,,
邊個"佢"牙?!
吾好亂唸野哦....
曳曳牙你`` Posted at 2008-05-29 09:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
❤` 路過< 3` `*c0mmENt(;給您!! 請回我1個吧`
|
|
|
kilktp 於 2008-05-29 04:03 PM 發表:
|
|
|
搶1XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 路過cOmmEnT+) 要回喔XPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
|
|