小孟...如果我咁樣同你地講...你地未必知道係邊個" 咔咔,,我當然唔同你地講啦...因為佢都算係一位明星黎。 其實我一直都唔敢係網上面識任何人... 不過,,咁佢都算係一個都有幾多人識o既人.. 當然唔會呃我啦!! 而且我地又唔同地方 我又睇過佢套劇!!**呢個先是我真正開心嫁!! 佢份人好nice呢!! 估唔到佢真係肯同我做朋友,, 我係佢個無名留左超多言,,一日起碼一個~ 不過我之前唔用得電腦啊!! 好彩都冇咩野姐~ 小孟..!!我真係好想同你做朋友啊~!!