.*[無論是誰\_×`!\█ *|!|都無法替代你!|*|

2010 年 1 月 16 日  星期六   晴天


Sister 傷心 分類: 未分類

需然由細到大家姐都成人我但係今次見到家姐佢失戀好唔開心呀!!平時活潑到爆嘅佢今日傷心到爆膽心佢驚佢做傻事話晒佢都同佢條仔都有8個月!!!!!

 

 

      家姐加油ar你冇佢重有我and泰山吖嘛!!!!我頂多變基

 






訪客留言 (返回 Jackline2 的日誌)


Tbabylov3y0u 於 2010-01-28 08:22 PM 發表:
我都俾人飛過1次.
先明白我平時飛人.人地既感受.
加油阿您.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你識我家姐咩 ??
Posted at 2010-01-29 05:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tbabylov3y0u 於 2010-01-28 08:22 PM 發表:
您家姐失戀好正常姐.
我1見到佢同條仔1齊就知佢地遲早會散.
叫佢吾好成日吾開心拉.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]