|
2010 年 1 月 16 日 星期六  |
Sister  |
分類: 未分類 |
需然由細到大家姐都成人串我但係今次見到家姐佢失戀我好唔開心呀!!平時活潑到爆嘅佢今日傷心到爆好膽心佢驚佢做傻事話晒佢都同佢條仔都有8個月!!!!!
家姐加油ar你冇佢重有我and泰山吖嘛!!!!我頂多變基

|
|
|
我都俾人飛過1次. 先明白我平時飛人.人地既感受. 加油阿您.
|
網主回覆
你識我家姐咩 ??
Posted at 2010-01-29 05:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
您家姐失戀好正常姐. 我1見到佢同條仔1齊就知佢地遲早會散. 叫佢吾好成日吾開心拉.
|
|