.*[無論是誰\_×`!\█ *|!|都無法替代你!|*|

2010 年 1 月 17 日  星期日   晴天


黃金電腦商場 呆滯 分類: 未分類

啱啱同老竇去黃金道買左對180蚊嘅喇叭!D聲都OK嘅,不過佢似鐘冇得同我第2對喇叭比,冇論外形,聲音,價錢都冇得比~


如果唔係第2對喇叭佢條充電線唔見咗我先唔會Buy佢囉

第2對喇叭,色發光重要係我最鐘意嘅藍色天,不過就好貴囉400幾蚊,但係D聲真真係好好聲!


番到屋企我懶有型咁dom對物去個洗衫統道點鬼知失手dom左洛屎坑道,我問阿媽點算好跟住我阿媽say乸番佢上泥之後dom左佢囉

我話:阿媽我有潔「壁」嫁      阿媽say:你有潔「壁」咁你張床上面果堆係咩ar





                                                   接洛去果D場面係好悲慘






訪客留言 (返回 Jackline2 的日誌)


asiaho 於 2010-01-26 08:03 PM 發表:
cm.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~
Posted at 2010-01-26 08:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bonnie0218 於 2010-01-23 06:49 PM 發表:
c*m
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]