.*[無論是誰\_×`!\█ *|!|都無法替代你!|*|

2010 年 1 月 31 日  星期日   晴天


Why 驚訝 分類: 未分類

刀唔知點解琴晚MSN   d

人係咁話我惡,

乜我惡咩除左閙人時候

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

唉!今年排球女隊又唔打得比賽,

上年又係咁今年又係咁,

好失望,

等我白白崖左咁耐,

道頭來得個吉,

隻手傷過N多次,

最勁果次隻手完全寫唔到字要過1陣先寫得番!             

女隊人就係多,

bUT又D到而家重未識開波,

又D超齡,

又D同我以前1樣上到場腳陣+疆左,

唔敢接波,

就算接到刀唔夠力打番過去!  

唉出得場打波5隻手指刀冇AR!

好羡慕區叔果隊!






訪客留言 (返回 Jackline2 的日誌)


bonnie0218 於 2010-01-31 08:40 PM 發表:
C*M囡
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chriskeyman 於 2010-01-31 04:46 PM 發表:
無乜人係你呢度留言既@@
好~就等我黎留言啦=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2010-01-31 08:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]