上班... 外出執勤 x3 兩次短程 (一次文件,一次大貨) 一次長程 (中環文件)
其實外出執勤不錯...時間很快過~不過很熱><!
放工就去接BB... 坐著看海...不禁除下眼鏡~ 那"48小時" 不停的接近...
"我信你傢,我信你唔會呃我傢" BB 我信你丫...
個封唔係"分手信"呀~ 我講過我唔會放手傢MA!傻豬~
JaCkSoN ♥ 蚊子