星期6..雖然要上班...不過...很休閒... 同事們都在玩...鎖人入倉~哈哈~
上了一會網...很悶=3=
一點~放工lu FJ 話過海... 我就打俾BB 話不如一齊食野~ 因為BB 去左書展~
不過灣仔好多人- -" 番TST 食... 之後送BB同BB個FD 去坐MTR 就同FJ 行左陣,坐81番ST... 我再坐KCR, 坐左去羅湖lor ><
好想好想 好想好想 好想好想 跟妳在一起~♥