小方部落格
Welcome to my Blog!
Jacksonco2
暱稱: 不起眼的男生
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
搬家囉
隨心
獨腳戲
抓狂了
幸福不滅
文章分類
全部 (159)
日常生活 (2)
未分類 (157)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 159
留言總數: 126
今日人氣: 41
累積人氣: 4629
站內搜尋
2008 年 8 月 2 日  星期六   晴天


沙律 愉快 分類: 未分類

 今天放工後去坑口接BB

因為今天去我家整沙律食:P
BB 唔知醒~哈哈XD!

係"Wellcome" 買晒D野之後坐的士(太熱啦~唔想熱親妳JA :P)

雜果粟米沙律 :P
好好食~

之後又食左豆腐花~

大約6點左右要去食飯~BB都去~^^

去到爸 經已到達...真係快~

有K唱@@!
BB 係咁唱= ="

見到有"浪人情歌",點左比爸,佢真係唱@@!(日日係公司都唱= =")
笑死人(冇人見過佢唱K)XD!!!

D 野都幾好食...
BB係素食人 :D

大約十一點左右去送BB 回去,93K~(自從放假之後都很少坐93K~)
很累...伏左係BB 到訓....

係"賽馬會站" 落車...行個段"陰森蛛蛛絲" 路~
係我"型做" 緊一個恐怖GE 氣氛個陣...BB媽媽打黎~
嚇死BB LU XD

送完BB 返去就番屋企了~
謝謝BB 陪我SMS ^^






訪客留言 (返回 Jacksonco2 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]