今日GE O-DAY 很資料性.... 悶悶悶.... 不得不認...生病了... 太累了嗎?
不知道啦... 只知道現在要做的事很多... 不能倒下= ="
WHY....我張學生証咁有通行証FEEL- -
幫BB SET UP 左WI-FI... 都買左部比自己 :P 我都用緊WI-FI 啦:D
今日係♥BB屋企食飯... 好緊張 - -"