互相叫起身XD! 不過相隔幾個鐘啦~XD!!! 英文堂....唉 1810...終於放啦~ 之後搵學妹+妹+CPL.南 一齊去dinner~
之後諗住去UA 睇戲 不過...好多人啦>< 明天再去看啦~
打算去松記食糖水... 不過...又好多人=口="
學妹見到冰糖葫蘆(其實是草莓XD!) 買了一個來吃~
之後去左海傍坐 (其實係食風= =") 學妹凍死了><" 下次要穿多件外套啦!
Return by bus (98D) 下次要帶藥出來啦~ 要不痛的話不要來找我=V=!