City 溫書....` 之後 去又一城食野~ 朱仔同佢女朋友行過我地幾次都見唔到我地XD!
之後就落左旺角睇"The eye" XD!
睇完行落TST 坐98D 送學妹回家... 很Funny 的一天XD!