同學妹去旺角打算買袋... 不過先去食個LUNCH~
行左一陣.... D 鋪頭好似唔休做咁XD! 坐271去大埔食糖水~ 之後再睇袋~ 結果係大家都係大埔買左袋XD! 坐74X 去觀塘碼頭 工業村一日遊~XD!! 要坐93K送學妹回家~ 都話日落之前可以回家的啦~XD! 不要擔心MSN 的啦~ 很特別的一天XD!