今天早上...睡過龍啦= = Skip 了一堂..... 中文...遲到><" 幫學妹入MSN Installer 落USB 手指
一邊用Notebook 一邊上堂XD! 放左之後同德去始創10樓做英文project~ 1630左右大至上做完~ 之後我就行去槍街個邊間吉野家食野 成日未食個野><" 之後行左陣 買左巧克力送比學妹~ 同學妹坐98D送她回去~ 買了M記上車吃 很高興啦XD!
那鏈子很美啦@@v!
這星期簡直是地獄華爾滋! 快點星期五就好了><
你要小心點呀~ 不要病倒呀><!