早上0700 就醒啦~ 日文...唔提啦= = Lunch 同你一齊去赤丸食~ 撞到成班人=V=! 一齊食~ 之後番左CCCU 溫書 溫唔到><!算啦.... 放左之後傾project+等你@@v 同你去Apm 買飛~ 都叫左你小心D ka啦>< 唔好病呀~! 之後去左坑口食野~ 同你一齊食咩都好食呀~XD! 快D到聽日啦XD!