一早就去左銀行換英磅....
幸好銀行唔係好多人...
之後就出旺角買野~
LCW 陪同...太好了
個老闆好好人...包得好靚呀@@!
之後番學...佢地叫早15 mins番...
不過番到去係...等15 mins @@"
上堂....坐錯位丫><!
聽唔到miss講咩....
佢地係到係咁講D 核突野...救命!><"
個TEST...做到係唔想再做...!
俾句P.S 笑死...XD!
去左始創搵你~
坐MTR 過AMP
去到剛剛好入得~
都話D坐位好大ka啦XD!
套戲都叫ok ~
有幾個笑位XD!笑死人!!!
之後去左食野...
就番坑口...我再番上水啦~
我冇事呀~唔洗擔心呀~~
|