早上.... 因為某D 原因...走左堂><! 之後番1200 個堂... 唉....灰晒... WTF!!! 地獄星期 後遺症.../.\
之後都係咁... 等左學妹一會她就放啦~ 之後坐93K 回去~ 同你一齊無論做咩都係開心的XD! 買MS 飲~ 你竟然唔知有朱古力味><" 快D 好番啦~><"