今日BB 黎我屋企~ 上水火車站4個 出口行晒先搵到你= = 煮飯仔~ 忌廉蘑菇火腿西芹公仔麵@@ 媽媽尋晚整左個Cake~ 一齊食~哈哈~ 玩電腦+睇碟 笑死啦~ 音效正到XD 你整咩都好食KA 啦~XD 之後一齊走 下次真的可以嗎~?