一訓...就訓過龍... 對唔住呀BB><"
BB 陪 去又一城食野,食完再去上環! 行石板街,見到彭彭鐘意個間蛋撻鋪~ 當然買黎食啦XD!
之後係灣仔坐船去尖沙咀~ 行海旁,坐左陣 . . 坐98D
去M 記飲奶昔,朱古力味again ^^ BB 陪我食dinner ,吉野家牛肉飯 :)
我會等待 時機 攻擊ka!!
送BB番樓下 BB你果然係開口中幫幫主~ 一講就中 XD!