早上坐火車番學
D人多到史達林格勒咁....
由上水到旺角東...
氧氣含量不停的Drop......
差點暈低=口=!
之後上 芭芭啦堂......
好努力去聽書
算係咁啦~
心理堂......
大部份人打機=口=
我Keep 住聽書
都OK啦~
之後Present......
都OK......But
Under heavy fire!
遭受針對性問題
火藥味濃烈
幸好的是S.Y 都滿意~
有點名表揚我......
都OK 啦...
不過超火LOR......
冇聽就唔好問"姐係點啦"
又要唔聽,又要挑戰我地
番屋企啦~
放左之後同BB + Crystal + Kerry 去睇野~
之後坐93K 回去~
我"Zi" 你係你GE 榮幸呀~BB
一起努力吧~^^
|