機會再一次離我而去.....又再一次....唉
為何每當我想做好一件事,無論我多努力...... 總是會有一些因素阻礙,甚至要令到我放棄 每一刻的堅持,只換來更多的痛苦...... 成功......好像不會來一樣......
失敗你好~你又再次回到我的身邊了......
再精銳的部隊,如果不被派上戰場,就等同廢物! 請好好記住
自己有電腦又要開我個部,想點Q樣呀!? 係出面唔開心, 番到黎又LEE 又路......點Q樣呀?! 早知唔Q 番 愈來愈唔想係屋企!