行動取消 /.\
今日約左BB 去小童陪佢教小朋友~
很準時1730 到達坑口
之後一齊行去小童
咩材料都冇@@
要去買~XD
之後set 好晒D 野就係出面坐~
打左陣NDSL 就拎左份NOTE 出黎睇~
再有D POINT 諗到要加落個PPT 到~
聽日一定要去傾傾
因為星期一會有針對性攻擊
我們要完美反擊!
D 小朋友真活潑~
辛苦你啦BB~
10個小朋友~
做義工真係幾好~幾開心~
之後同BB去食魚米之家
行街...睇左好多野XD
打唔到俾妹...拎唔番本書=V="
送左BB 番去之後 就番屋企~
BB D 湯好好飲丫~^^
考試+ QUIZ 接近中



|