小方部落格
Welcome to my Blog!
Jacksonco2
暱稱: 不起眼的男生
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區


« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
搬家囉
隨心
獨腳戲
抓狂了
幸福不滅
文章分類
全部 (159)
日常生活 (2)
未分類 (157)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 159
留言總數: 126
今日人氣: 62
累積人氣: 4474
站內搜尋
2008 年 5 月 9 日  星期五   晴天


Last day of Pre-AD 分類: 未分類

 

 今天是在Pre-AD 中最後一天的上課天......
不過 因為是 EE 的Present...大家都有不同的時間......
有很多人都看不見...不過都不重要...因為...16班, 沒什麼值得我留戀

最後的這一個星期,可以比人串足十幾次.....
哈....

在RC 待了接近 6小時...玩大富翁,拍照,做PPT,填Mentor Form
本以為今天不會見到BB的~
哈,誰知道他們約了1200回RC 做野XD
所以就可以見到BB啦~

在RC 待到由BB上堂到落堂,我都係 係RC XD!
借左部相機比BB
妳影左好多相@@"
笑得勁開心....
又唔見你同我影相笑得咁開心><!

之後夠鐘Present,so 過9樓...
陪唔到BB 過寶林><
妳自己一個 個陣要小心D 丫~

Pre-AD 最最最後一個Present!
我Present 得好興奮,差D講埋ALEX 個PART =V=!"
問答環節, a piece of cakeXD!
始終我都是比較喜歡說英語....哈哈

完左之後...去商務會合lok 途到見到HIN , LUN , HINSON , ALEX....
lok 同佢女朋友一齊lor=口="
要等...
就拎左本講德軍傘兵GE 書黎睇
之前阿南+MAX 黎埋,唔理lok
去搵過膠XD!

BB 你真係好可愛~唔好再話自己唔可愛啦~

去玩R6 VS 2...

我的角色XD!
我係Maskman!
XD!

之後就去買足三兩上火車食...
又傾CAMP ....
好多CAMP 呀XD!


PAD 回顧

SEM A

G-03.....
感覺上已分開左兩班人
一直都係同HINSON 朱仔 俊 個D去玩~
之後玩下玩下連ALEX 個D 都玩埋一齊~
到左SEM 中, 唔記得點解同Stephanie (姐係BB XD) 熟左~
T&S skill 之後個3個Project 一組~
SEM 尾...Carmen 阿心個班先ADD 我MSN.... @@
又叫熟D GE...

Sem Break...
同BB 叫好熟ka 啦XD

SEM B
開始左無奈就比人傳我同BB 拍拖...其實冇LOR(個陣)><

不過冇理到~
照去睇戲食飯...even 唱K XD!
"IAL" 同 "L" 都係未同BB 一齊 個陣去睇的XD!
不過係3月7日個晚就一齊左啦......哈哈XD!
G-16....真係冇咩感覺...
除左呀BEN + VENUS 之外...都冇話邊個叫熟...
仲要最尾比人針對lor....
所以影"班相" 個陣...我同中4,5 個陣一樣...冇影...
因為...難聽D 講句...我冇當過自己係G-16.....

好鐘意PSY ge S.Y. , SEM AT & S Skill SEM B Social ge  芭芭拉 , SEM B IE ge Steven , SEM A EE ge Samantha...etc 很好的老師~

整個Pre-AD 只剩下Social 的考試....來吧 (.\ /. ) !

BB 要加油呀~ Social + Biz! 我會支持你的! :P
最記得BB你同我講過:PAD 將會係你告別孤獨的轉列點

Haha XD!






訪客留言 (返回 Jacksonco2 的日誌)


Potter 於 2008-05-11 01:37 AM 發表:
錫晒你:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



StephanieCK 於 2008-05-10 12:16 PM 發表:
︿︿
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]