星期6.... 番左ACC 採排....電話放埋左一邊... 公主找不到王子...所以不高興...SORRY 呀>< 採排又遲放....趕往坑口 幸好公主沒有不高興了~
一起去買野AND去小童幫手~ 幫到咁上下我走先~ 因為要去表妹個PARTY 見到唔想見到GE人...個樣都係咁衰 BB 到啦~ 初次跟我的家人(除了爸媽)見面 BB很緊張=W=! 之後上了20樓~ 坐了一回就送BB回家 BB 星期一番工要加油呀~ ^^