公主生日快樂呀~
放左工之後去接公主去唱生日K~ Thanks Lok, Lam , MC , Tempo 幫手組織~ 由於明天要番工的關係~ 所以冇唱通頂~ 送左公主番去之後... 發現...最後一班觀塘線係去到"Rainbow" ja! 咁唯有係KLB 落車 再搵車番上水啦~ 一直向KLC 行.... 見到有小巴番MK~ 番到MK 就轉小巴番上水... 雖然係辛苦D... 但係冇所謂啦~ 最緊要公主安全番到屋企^^