今日...FUCK DAY!
出門口...坐的士去到火車站....冇帶8達通 跑番去拎..... 之後...等左15MIN 都冇的士...
出到去...去左E太利~ 買左FJ 章 去左槍街行左陣就番TP 拎野
同BB 傾電話 ^^
咁就一日了~....