美國國慶..冇得放假 如常的上班 放工之後 去接BB 放工~ 去左寶琳食M記 行左一陣街...haha 之後再行番坑口~
我約左妳去日本傢XD haha 送左BB 番去之後 就搵FJ 拎埋把刀 Jackass...笑死人XD!!成火車都望住~XD!
行到北區醫院... 星星好靚...好想同BB 妳去睇丫
番到去...一番到去就俾人罵... 成日罵...早有一日罵走我!
BB SMS 話我知佢病左...小心丫...傻瓜~! 好擔心... 星期日至出黎啦咁~