|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 10 月 9 日 星期五 
♥9/10 |
|
|
柑日吾洗番學.就緊系悶到抽筋拉.
又冇得見到你.好想好想好想番學牙>_____<.
3點幾.番佐小學.得我自己1條友.我細佬冇番.幫佢攞功課.
1年級個D小朋友好可愛牙.發現.我刀好耐冇番過去拉!
見到王sir.但見吾到MS LEE.-33333-
吾會走埋掛.如果吾系番小學就冇意義了.
上佐5樓.黑板勁多野.功課欄滿哂.
好掛住塊黑板牙.xD.之後叫佐小康落黎.
佢刀住附近的.對我依個牙妹真好>_____<
不過系甘話我細粒.似小學生./3333333333\有咩可能!?
攞完就番屋企了!6點到就去佐練琴加學琴.
練D chord.練到手指抽筋甘制.
好想自己D手指長D牙!彈個時超辛苦.岩岩好彈到炸.依家隻手D筋刀有D痛.
練個時刀差D拉傷條筋.嗚嗚!
夜晚.老薑打黎-V-毫無心理準備.-_______-
打黎吾肯收線.-3333333-.怎能夠這樣的-.-
之後講佐D超超超超超超超吾岩聽既野囉.
跟住就勁發脾氣.刀叫佐你吾好講架拉.
成日提住佢做咩姐!?刀過去佐拉!
吾想再聽到D關於佢既野囉.好僧牙!
無拉拉講埋D爛gAs.笑死!傾傾下系到釣魚!
11點就收佐線.眼訓過頭.
收佐線出奇地超精神囉.xD.之後就同灝瑜傾電話.
線路繁忙-3333333-同灝瑜傾精神好多.xD
♥除了你.沒別人可比♥
|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-10-09 11:24 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|