|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2008 年 10 月 23 日 星期四 
♥運動會`  |
|
|
今朝同MEIKI`牡`陳B`肥誠'
去M記食早餐`食完之後`
攞D野食溝黎溝去`話猜輸左個個食'
不過最後都冇食`-V-
今日我地遲到`牙`遲左半粒鐘`
天氣太悶熱喇`開頭冇咩心機玩`
MEIKI佢地玩得超癲`仲冇咩點理我`
之後自己1個搵牙芯佢地玩`
老公就走黎哄我`我吾領情`不特只`
仲要叫佢吾好理我`SOR牙`
冇幾耐'牙清佢地黎黎哄返我`
呵呵;好開心牙`因為我知道`
牙清吾系咁易哄人的`
之後又1齊玩喇'我比趙趙玩`
佢張佢著緊個件3粒落我個頭到`好臭哇'XD
跟住羅俊文咬MEIKI'牡'清隻手`
見到佢地個樣超痛`睇到心都痛埋'
頂佢'成1點先放食飯`
羅俊文`幫我地去M記搵左位先`
食完`返到去又遲到LU'
返到去`又好似今朝咁`悶悶不樂'
太熱喇`之後我同牙清去搵E班班仔玩`
系到玩佢地笑撚死左`
5點幾到就放人LU`
我同牙清佢地1齊搭地鐵'
我返大窩口'佢地去葵芳'!
我今次真系知錯嫁喇`吾會有下次`
雖然我講過咁多次'xd
我請所有睇過E篇日記既人'
同我留個CM'做個見證`吾會有下次'
SOR牙`明知你吾開心'
仲要同其他仔玩吾理你'
你嬲緊我個時`仲系咁緊張我`
呢埋1邊';睇住我`驚我比人蝦'
但系我就冇理過你`
我知道我今次真系做得好錯`
如果吾系你都吾會話要同我分開喇`
雖然而家冇事`系你同我講分開個時`
先發覺原來我系咁吾捨得你嫁`
喊得好西利'我仲以為今次1定會分開`
點知你仲肯比機會我`
平時你系我身邊`我就賴巴閉咁`
吾蘇你`但系冇左你我真系吾得嫁`
你講得岩`我成日同D仔玩`
但系你'就冇`好吾公平牙`;['話返自己TIM]
老公`我應承你'我111111..定吾會再有下次'
[[你也記得第一次嗎
學習互吻 傻得可怕]]
我同你'有好多第1次既回憶`
包括今次`希望亦系最後1次'
[[從來不想走 轉淡都死守 想再飛返
下課後教堂邂逅 回歸到我們
在最初 著了魔 光陰早跟你消磨
求時光倒後 刪去多少週 都要飛返
共你熱吻的宇宙美好一對 給冷落
是常有 [*♥我愛你卻非虛構♥]']]
有1樣野'你1111..定要信我`
我對你系真心嫁`眼淚亦都系真`'
♥'老公'我永遠都咁愛你牙'♥
|
|
[♥]`,'p0ztime:2008-10-23 08:44 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | 372 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|