♥My Life♥ t0dAy is->2006 年 6 月 30 日 星期五
今日仲有班際比賽,, 5A同5B入左決賽,, 李sir帶我落去睇,, 因為李sir做球證我地先有得睇,, 跟住第二堂吳老師帶返我地上課室,,,, 搞到我地冇得睇,,之後有人話5B班贏左,, 2比0,抵佢地死,,又話自己贏緊,, 係到扮曬野,而家咪一樣輸,, 佢地輸左真係好想入去5A班到串佢地,, 而家開心到爆呀!仲有呀A班有個人個頭"爆江"我覺得佢好慘,,
今日仲有班際比賽,,
5A同5B入左決賽,,
李sir帶我落去睇,,
因為李sir做球證我地先有得睇,,
跟住第二堂吳老師帶返我地上課室,,,,
搞到我地冇得睇,,之後有人話5B班贏左,,
2比0,抵佢地死,,又話自己贏緊,,
係到扮曬野,而家咪一樣輸,,
佢地輸左真係好想入去5A班到串佢地,,
而家開心到爆呀!仲有呀A班有個人個頭"爆江"我覺得佢好慘,,
[♥]`,'p0ztime:2006-06-30 04:31 PM [★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]