|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2010 年 8 月 8 日 星期日 
♥2010-08-08 |
|
|
柑朝去佐飲茶.好似食極易吾飽甘-V-
3點幾.諗住同屋企人去城門谷游水.
點知去到.D人排哂出黎.決定走人.去石蔭游.
同我細佬買佐枝水槍黎玩!哈哈!
之後個救生員開咪.以為話緊我地.嚇親!
原來吾系xD.由於我地太粗暴.支槍玩佐15分鐘刀吾知有冇.
就爛佐.真快手-____-不過好采刀玩番夠本xD
游完水就食飯了!去酒樓食.好風富喔!
食制佐l0r.有點胃抽筋.不過抽佐陣就冇事了.嘻嘻^v^
|
|
[♥]`,'p0ztime:2010-08-08 11:10 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|