今日係放復活假的第一日,我感到好不開心!~~><
我都唔知點解!平時我都好開心,係道想點樣過呢個假期!
今日我好似一點兒想休息既感覺都沒有!我只是感到好唔開心!
唔知係唔係同昨晚同陳俊鈺講完個番說話之後,覺得好唔舒服!~~
自從初初認識佢之後,都以為佢好好人!點知佢越變越壞,自從佢同
李克朗一齊之後,我開始越來越憎佢!同上次去鳳園,我明明叫佢
唔好刪除相機D相要交功課!佢竟然刪左D相去同另外個女同學去影
相!之後,我問番佢佢竟然扮無知咁樣答我:(係咩)!並且因依兩件
事,我可能以後都唔會同佢做朋友!~~~如果無特別事我同佢應該以
後都唔會同佢做朋友!><~~~~
|