我終於係琴日完成左我地1A班的座位表啦!真係好開心啊!
其實我真係好煩惱,不知要點樣至可以令到班男仔又可以一齊座又
唔會傾計!我問過好多同學先想到辦法!我真是要多謝e班同我一齊
出生入死既同學,由其係Wing和Yannie!如果唔係佢地兩個,我就唔
可以創作到e份座位表出黎!Thank You!