想起他
在我想他的那一刻
他也會想起我嗎
Janet_oo
暱稱: 傻魚χ冒
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Sorry~
調位
好happy@@
test....
慘......(續集)
文章分類
全部 (68)
離別ge心 (3)
一點一滴 (44)
中學生活 (15)
寂寞ge心 (1)
發洩篇 (4)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 37
今日人氣: 0
累積人氣: 1086
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 14 日  星期二   清涼


生日 鬱悶 分類: 一點一滴

今次生日系有史以來最5happy ge生日

今日我5知點解成日覺得D人好煩

睇5順眼

平時憎ge人就好憎

friend ge人有5like wo~

其實我想問好耐la~

我把聲系5系好低B?

D人滑我把聲好低Bwo~*3*

我好想識網友a!

 






訪客留言 (返回 Janet_oo 的日誌)


chonglkp 於 2008-10-18 11:21 AM 發表:
鏡鏡..你把聲一啲都唔僧低B啊,,,
個啲話你既人...叫佢食屎啦,,,
生日快樂啊..sorry..唔記得同你講生日快樂啊..
希望你唔好嬲我啦....也不要憎我喔...----
如果得閒既話可以打俾我嫁,,,呵呵..2-v-2
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babiv0v 於 2008-10-17 04:40 PM 發表:
鏡仔-3-
  遲左d你講生日快樂-v-.
     s0rrY哇..
        希望你吾好嬲;D
               cM=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]