想起他
在我想他的那一刻
他也會想起我嗎
Janet_oo
暱稱: 傻魚χ冒
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Sorry~
調位
好happy@@
test....
慘......(續集)
文章分類
全部 (68)
離別ge心 (3)
一點一滴 (44)
中學生活 (15)
寂寞ge心 (1)
發洩篇 (4)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 37
今日人氣: 3
累積人氣: 1085
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 21 日  星期二   晴天


期待 愉快 分類: 一點一滴

添日系陸運會la~

我報左擇球同跳遠

我應該5會入到決賽嫁la

好想識人丫

我想........

其實我都5知自己系到林咩

我ge目標系咩

好迷惘

我到底想做咩

我想整好D成績定系love丫?

我想問你地

如果你地仲意左1個人

你會5會表白

益或等待

我就5會表白

今日又有人話我把聲好低B

話我上到中學

把聲都好似幼稚園甘

好hurt丫

不過都有人話我把聲q

但系我都系5開心

今排仲意左1首歌

雖然都好舊

而且之前都聽過

但系覺得過D急口令好有挑戰性=V=






訪客留言 (返回 Janet_oo 的日誌)


chonglkp 於 2008-10-21 08:12 PM 發表:
唔係講緊KK...- -
我講緊漢釗啊...(福建個個)
因為自從我返左福建之後...
日日同佢玩..於是就鐘意左佢啦..
因為佢真係對人好細心囉..
所以我不知不覺鐘意左佢....
呵呵....
希望你匆快識到好好好好好既朋友啦..88= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你丫!
正1花心鬼丫!
Posted at 2008-10-22 09:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]