cursorshelp
Janice6B29
暱稱: Chinzz_★
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2008 年 1 月 10 日  星期四  



I.S

今日考I.S
食屎,,溫左好耐啦嘛,,
個陣又緊張喎!!
搞到我乜都吾記得哂-00-
唉唉唉,,
衰梗!!!!!
聽日考中文啦^^
哈!!
仲有兩日咋..+油哇:)

 

 刊登時間:2008-01-10 11:41 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 1 月 9 日  星期三  



又黎-33-

將所有愛的問題成實地答出來,
-不能說某某,所有和不知,
-答完後,請點名8位朋友繼續下去!
-**注意! 被點了的人不能重復
-未滿7人者屬違規,會有報應. 拍拖中的人會分手,,
-單身的會一年內交不到男最後一日)''/女朋友
-寫出填寫日期:  9/1/2008


-愛的食物` 媽咪煮D野,,仲有好多=]
-愛的顏色` 白色,,黑色
-愛的休閒` 玩電腦,,聽歌!!
-愛的科目` P.E,,通識[[傾計嘛,,xdd]]
-愛的個性` 自主
-愛的歌手` 冇乜,,不時轉-33-
-    口頭襌`  yes??!!  
-愛的習慣` 笑^^哈哈哈哈xp
-愛的季節` 秋=]
-愛過的人` 楚babi,,詩babi,,仲有好多呀*v*
-    愛的人`  吾講得呀!!!係2d的:)  
-愛的定義` 對對方好就得架啦,,專1=]
-愛的運動` 打籃球哇!!
-愛的時間` 係學校同朋友1齊玩既時間=]
-愛我的人` 楚babi,,詩babi,,仲有好多啦^^
-點我的人`  楚babi,,kitty lo,,ANNA
-我點既人:飛麗,,babi詩,,kary,,懿,,ling,,wing,,pik,,詩詩,,lok~吾該哂:)

今日考好多野,,
搞到我鬼死咁攰!!!
英文G.E卷,,
ok啦!!合格掛-v-
1到小息,,
我同楚去左toilet..
番到黎~
個個都落哂去-33-
駛吾駛咁快呀(*_*)?
之後我地都落埋去..
英文聆聽,,
試耳機個陣,,
播左隻歌!!
好好聽*\(^v^)/*
超正的:)
考個陣,,
講得勁快喎-33-
聽得吾清楚(─.─) =3 
────────小息────────
考中文聆聽,,
勁容易呀(*^_^*)
哈!!!
好快搞掂,,
好攰呀-v-"
好想訓,,但係訓吾到,,
張枱又吾係舒服-33-
11點8走得,,
陪埋楚去圖書館還書,,
番歸!!!!

 

 刊登時間:2008-01-09 01:23 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]