|
今日TEST GE最後1日嚕,,
正爆哇"XD
I.S
好易呀
好有信心呀=]
地理
OK啦,,
冇乜難野:)
通識""
差吾多啦..
放學,,
聽人講要練波,,
好開心也"^^
2點10同MAGGIE出左去..
諗住去打千秋"
點知比人霸左,,
PK"
之後又去左其他地方行!
去左禾輋,,
行行下,,
見到KK..
MAGGIE吾知做咩,,即走-3-
3點10
去練波,,
打全場,,
好好玩""
但係有個人勁黑我憎囉!!
扮哂勁咁,,
咁人地新人黎架嘛,,
吾1定球球都中,,
FUCK U!!
之後去左7仔飲野,,
再番歸!!=]
|