cursorshelp
Janice6B29
暱稱: Chinzz_★
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2007 年 9 月 8 日  星期六  



好煩呀!!!!!!!!!!!

今日7點幾就起左身LU!!
係MAGGIE女過左黎嘈醒左我地成家...""

之後9點幾就打比MAGGIE..
問佢得未??!!
佢就叫我自己搭40X過黎...
之後我一個人去左搭車
因為我吾係好識!!
自己無啦啦去左游泳池前面GE巴士站搭車
之後知道自己行錯路!!
就即刻行番去呂明才前面!!!
失敗!!!!!!!!-_________________-""""

去到海柏花園
見到MAGGIE係度等緊我!!!!
之後我地就行去佢屋企!!!
去到佢屋企
就去玩電腦LU!!!
MAGGIE就玩NDS......=]
佢屋企張梳化好舒服喔
I LIKE IT"""

過左無幾耐
MANDY&MIKI就黎到LU
我地就落去接佢!!!!
上番去,,,
MANDY就開始佢GE[[NDS之旅]]
去到下晝
AUTIE落樓下買KFC
THX!!!!!
食完之後,,過左陣
就食甜品
好令又好味!!!!

之後就玩電腦,,睇電視!!!!
睇到5點幾
番沙田影貼子相
MAGGIE&MANDY一早就拎走張相
搞到我同MIKI等極都等吾到張相!!!!!
之後我仲叫人黎拎番張相比我地!!
比佢玩TIM!!!
之後去左M記食野
THEN,,番屋企!!!

POST相""

MAGGIE屋企

呀好!!!!

大根....=]


CM!!

 

 刊登時間:2007-09-08 08:39 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 9 月 7 日  星期五  



心情低落.....

一個禮拜話咁快就過左去LU!!!
時間真係過得好快
係學校HEA下HEA下,,,
咁就一個星期...
掛住以前GE 1C班!!!!

講番今日先啦...
今日大致上都冇乜野!!!
第1,2堂
V.A呀!!!!
調位....MR LEUNG教
老師話可搵個PARTER一齊坐!!
我梗係搵MAGGIE同我一齊啦...=]
我地本身係坐第一組的!!!
呀SIR之後調左我地去第6組...
係SUNNY,SHERMAN個組
好開心喔!!
因為又有得聽佢地搞D爛GAG...
勁搞笑呀!!
搞到我同MAGGIE笑到停吾到口呀!!!xD"
呢兩堂真係今日裡面最開心的=]

之後就係小息
MANDY去收MATHS暑期作業
收完之後,,,
冇時間去TOLET...-________-""
之後我想跑去TOLET,,
但係MAGGIE阻止左我..- -"

之後係兩堂GE英文,,
我地本身去左9號室!!
但係吾知點解MRS LAW咁耐都未落黎,,
所以我地都上番去14號室
入錯班房...
好眼訓呀,,
吾知點解覺得英文堂愈黎愈悶
好想訓....

小息
第一時間去個TOLET先...
哈哈!!!xD"

之後就係中史!!
MS謝教
佢講野GE時候
音量一時高,,一時低
想點呀家陣!!!
歌唱表演咩??!!

下一堂係MATHS
OK啦
MS CHAN教得吾錯!!!!=]

LUNCH,,,
落小小雨!!
驚佢愈落愈大雨
我地又跑番屋企!!!- -""
點半番到學校
校工竟然仲未開門
係出面!!
想熱死人咩!!!!???
所以去左圖書館歎冷氣
點8個字,,
佢先開門
好離譜啫D校工!!!

之後就係通識!!
SM KWOK教!!!
交錢買書!!
之後就教書
其實有冇教過書架??!!
好似冇...
同龔萬鴻,,胡皓霆傾計!!!
胡皓霆係咁叫我XXX
明啦大家....
勁串我咀!!!
食屎啦!!!
知道左龔萬鴻好多秘密..=]
之後就放學LU!!!
放學同MAGGIE去還書!!!!

P.S"""期待明天MAGGIE的生日PARTY....=]

 

 刊登時間:2007-09-07 07:45 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]