一個禮拜話咁快就過左去LU!!!
時間真係過得好快
係學校HEA下HEA下,,,
咁就一個星期...
掛住以前GE 1C班!!!!
講番今日先啦...
今日大致上都冇乜野!!!
第1,2堂
V.A呀!!!!
調位....MR LEUNG教
老師話可搵個PARTER一齊坐!!
我梗係搵MAGGIE同我一齊啦...=]
我地本身係坐第一組的!!!
呀SIR之後調左我地去第6組...
係SUNNY,SHERMAN個組
好開心喔!!
因為又有得聽佢地搞D爛GAG...
勁搞笑呀!!
搞到我同MAGGIE笑到停吾到口呀!!!xD"
呢兩堂真係今日裡面最開心的=]
之後就係小息
MANDY去收MATHS暑期作業
收完之後,,,
冇時間去TOLET...-________-""
之後我想跑去TOLET,,
但係MAGGIE阻止左我..- -"
之後係兩堂GE英文,,
我地本身去左9號室!!
但係吾知點解MRS LAW咁耐都未落黎,,
所以我地都上番去14號室
入錯班房...
好眼訓呀,,
吾知點解覺得英文堂愈黎愈悶
好想訓....
小息
第一時間去個TOLET先...
哈哈!!!xD"
之後就係中史!!
MS謝教
佢講野GE時候
音量一時高,,一時低
想點呀家陣!!!
歌唱表演咩??!!
下一堂係MATHS
OK啦
MS CHAN教得吾錯!!!!=]
LUNCH,,,
落小小雨!!
驚佢愈落愈大雨
我地又跑番屋企!!!- -""
點半番到學校
校工竟然仲未開門
係出面!!
想熱死人咩!!!!???
所以去左圖書館歎冷氣
點8個字,,
佢先開門
好離譜啫D校工!!!
之後就係通識!!
SM KWOK教!!!
交錢買書!!
之後就教書
其實有冇教過書架??!!
好似冇...
同龔萬鴻,,胡皓霆傾計!!!
胡皓霆係咁叫我XXX
明啦大家....
勁串我咀!!!
食屎啦!!!
知道左龔萬鴻好多秘密..=]
之後就放學LU!!!
放學同MAGGIE去還書!!!!
P.S"""期待明天MAGGIE的生日PARTY....=]