|
|
|
.... |
|
我呀媽話今日先番喎
所以呢次打完
吾知幾時可以再打LU!!!
今日都係咁啦...
汁下行李咁囉!!!
係咁,,BYE
|
|
刊登時間:2007-07-28 12:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
=] |
|
琴日成11點先訓
去左堂細佬個度食飯
食左成千蚊....-口-
之後搭的士番黎..
佢屋企係荃灣架!
+多3個親戚
係一家人黎架
佢個仔勁搞笑
成日夾埋堂細佬黎搞我..-[]-"
玩到10點幾
送佢地去搭車....
今日訓到勁耐
9點半就起左身喇....
冇乜野做!!!
同呀媽出街....
P.S...可能會番大陸,,吾打BLOG,,如果個度係電腦就打..冇就吾打..=]
|
|
刊登時間:2007-07-27 11:54 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | ... | 354 | »
|